Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2017 19:32 - До татко:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 4492 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ровичкам неуморно в моите рани -

Из отломките от минали дни и години,
и разпределям ги в разпокъсани кашони,
където някак си все още боли.

И вече с изсъхнали длани - 
бърша сълзите ми от очите
но в мен - завесите продрани
неуморно от години крещят.

Опитвам се да възвърна, 
един според мен - изгубен Живот.
Опитвам се всеки възел да развържа 
за да успея да се освободя от всеки порок.

Дали ще бъда разбрана сега,
от близки и от приятели??
Татко чуй, скъпа ми бе всяка сълза, 
която пролях през годините напразно.

Затова искам да намеря,
разбирателство и обич от теб,
но ти защо така ме простреля,
и пожела ми само живот, придружен с късмет? ...

Боли, само това искам да кажа, 
понякога думите ми знам, нямат смисъл, 
но знаеш ли, колко пъти исках да ти се докажа .. 
Сега остана само спомена орисан.

Така изявявам чувствата си, 
в стихове и ... тъга,
прости, ако съм те засегнала,
но в себе си усещам - силна празнота




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blacckpredator - хубаво стихо не е като на чучелото ...
15.09.2017 08:35
хубаво стихо
не е като на чучелото или полигора
цитирай
2. bumerang - Както и друг път съм ти казвзла
15.09.2017 12:04
Пиши, пиши, имаш красива душа. Може и да изпълниш празнотата... :-):-):-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175508
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270