Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2015 12:15 - Безупречни
Автор: chetohche Категория: Новини   
Прочетен: 1222 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Безупречно, безупречно
Ти беше безупречна, аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни,
Безупречно,
Ти беше безупречна,
Аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни.

Ей, бебе, упс , госпожице,
Аз няма да ви свалям, обещавам, заклевам се,
Аз не съм женен, от вчера, мамка му,
Аз не мога да имам деца, но добре, това не е... Ей, върни се
5 минути, какво толкова, не съм те обидил, аз съм любезен, уважителен
И малко повече пиян и с пичове като мен,
Ти не общуваш, но ако можеше да ме видиш вчера
Когато аз бях

Безупречен, безупречен
Ти беше безупречна, аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни,
Безупречни,
Ти беше безупречна,
Аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни.

Ей, ти виждал си се, ти се намираш перфектен нали,
защото си женен ?!
Но това е просто един пръстен пич, не те грее.
Тя ще те остави, както те (жените) всеки път правят.
И после другото момиче, а ти спомена ли й(на жена си) за нея?
И ако искаш аз ще и кажа, така всичко ще се изясни.
И на детето също, ако имате такова,
Изчакай, нека позная то е на 3 или може би на 7 години, и тогава вие ще видите
Дали това е

Безупречно, безупречни
Ти беше безупречна, аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни,
Безупречни,
Ти беше безупречна,
Аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни.

Ей, малката, о извинявай малкия
Ти знаеш ли в живота няма нито лошо нито добро.
Ако мама е досадна, то е защото се страхува да не бъде като баба,
Ако татко изневерява на мама, то е защото мама остарява
Защо целия почервеня, върни се бе хулиган!
И какво толкова имате всичките, че да ме гледате като една маймуна?
О, да вие сте светци,
Банда макаци!
Дайте ми едно бебе маймуна, то ще бъде


Безупречни, безупречни
Ти беше безупречна, аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни,
Безупречни,
Ти беше безупречна,
Аз бях много жалък,
Ние бяхме безупречни.






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chetohche
Категория: Новини
Прочетен: 110289
Постинги: 41
Коментари: 54
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930