Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2018 12:03 - Неуважително писмо до блоговия рецидивист ЦЪГ- БЪГ
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5057 Коментари: 29 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЦЪГ - БЪГ е псевдонимът на печално известния в блога Рустам!
Псевдонимът му "прави смисъл"!  Специалист е по бъговете!  ЦЪГ пък  идва от трите начални букви на фамилията му и по тази причина е водещ в псевдонима!
ЦЪГ е нещо подобно на БЪГ, с тази разлика, че вирее не при компютърните програми, а при хората!  Там намира подслон! Един особен вид буболечки, които той отглежда!

Направил е междувременно това, което най  умее/ А най-малко му се отдава това, да напише нещо наистина стойностно/- да слага минуси!?
Да е жив и здрав!
Внушил си е,че е архикритик Направо там се е приземил!?Парадокси в живота колкото искаш!

Е, да не забравя, посветил ми е и постинг, което е безкрайно мило от негова страна! Направо трогателно! Че е отделил от оскъдната си мисловна дейност, време и усилия за мен!
Аферим, машалла, ефенди!
Той, великият" литератор"  без творчество,  го е посветил на мен, по странните му разбирания " алхимика"!?
Правел в него семантичен" анализ"!?  Те, там, в АВТОТО правят такива анализи на ДВГ-тата!Двигателите с вътрешно горене! Явно, от нема и какво , се е квалифицирал в такива анализи?! Там е пипнал тази зараза!

В края на краищата ,като е неспособен на друго, да си драскоти по това, което може!
Доказал го е и то не от вчера, че единственото, което му се отдава/ минусите са несериозна "работа"/,  е да паразитира злобно върху чужд труд!?

Но да преминем към писмото...

                                                          Неуважаеми, ЦЪГ-БЪГ!

 Първо не съм ти никакъв, Ванка! Подобни обръщения, щом ти се нравят, използвай по адрес  на  Гогито-баща ти!

И какво толкова те заинтритува Тервелският "герой"?  Че чак заплува в свои води!?
Съветът ми е, като толкова много  те влече,  иди в Тервел и го потърси!  Може пък и  да имаш късмет, да го откриеш!
И защо мислиш ,че е активен? Ами ние ,да замахнехме само, щеше да падне в снега! От раздвижването на въздуха !
И какво толкова компрометиращо намираш?
Че не го убихме ли?

Ти драги, си калпав литератор! Не можеш да отсяваш в литературната нива зърното от плявата! Така е, сам го доказваш!
Без скандали, крясъци и разправии станахме и си тръгнахме! За какво да се разправяме, да го променяме ли?  Показахме, че е сбъркал и толкова!
Взехме най-правилното решение в непознатата обстановка! Станахме и си тръгнахме! Няма телефони, няма ток, вълчи студ! Да го претрепем! После ще ни съдят за това!
А за началника ми не се терзай!
А пък за работата ми- съвсем!  Десет хиляди години да стоиш в автото, не можеш и един процент да постигнеш от това, което аз съм постигнал!
Компрендо!

Но какво да ти обяснявам?  Тебе животът на привилегирован комунист те е деформирал откъм най-важното- човешкото и човещината! И непрекъснато, неуморно даваш доказателства!  Затова си ѝ Простам,  и лауреат на блогови награди!

Все пак, по- интересно е друго!
Защо не можеш да предложиш нещо наистина твое, стойностно, а само злонамерено паразитираш върху чуждото? То има ли пък добронамерен паразит, наистина!?

Отговорът е с понижена трудност- просто не можеш!
Верен е, нали?
Признай си честно, с честна партийна дума, че е верен!
Може и в съобщение да го потвърдиш, да не се излагаш!

И нещо наистина  много важно!
Не оставяй без надзор и без пари баща си!
За да не наднича в чужди чинии в заведенията, с надеждата  да получи нещо оттам!
И да принуждава хората да му дават?!С надзор, защото може да му е навик от време оно И с пари в себе си да го прави!

                                                                        ДОПЪЛНЕНИЕ

На това място беше предвиден постинг на историческа тематика!
Но ме принудиха да пусна това?  Нищо, то ме разсейва и зарежда едновременно! Нестандартната обстановка не ми пречи, напротив!
Затова няма да препращам постинга в друга категория!
Мое право е да защитя категорията, в която блогърите, които уважавам,  са ме поставили сред водещите



Гласувай:
34


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Привет, Леон,
17.12.2018 12:58
винаги съм се чудил на декларативните бабаити като Цъгов. Обяснението ми на техния бабаитлък е, че това са физически дребни хора, които много си мечтаят да изглеждат големи и силни мъже. Тези хора явно са далеч от самодисциплината да не осакатиш или дори убиеш човек, ако си изтървеш ръката отгоре му. От опит знам, че това никак не е трудно и дори при слаб удар не си сигурен накъде ще залитне ударения и какво може да произтече от един невладян изблик на гняв. По отношението ти съдя, че не си дребен или слаботелесен, аз също не съм такъв и знам какво е да внимаваш да не се връзваш на хорските дивотии, защото те самите не предполагат каква смъртна опасност ги грози, ако и ти се окажеш невъздържан колкото тях. Дребните хора не знаят това и затова са толкова критични, че някой е пропуснал да набие другиго.

Поздрави!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Вмир!
17.12.2018 14:47
vmir написа:
винаги съм се чудил на декларативните бабаити като Цъгов. Обяснението ми на техния бабаитлък е, че това са физически дребни хора, които много си мечтаят да изглеждат големи и силни мъже. Тези хора явно са далеч от самодисциплината да не осакатиш или дори убиеш човек, ако си изтървеш ръката отгоре му. От опит знам, че това никак не е трудно и дори при слаб удар не си сигурен накъде ще залитне ударения и какво може да произтече от един невладян изблик на гняв. По отношението ти съдя, че не си дребен или слаботелесен, аз също не съм такъв и знам какво е да внимаваш да не се връзваш на хорските дивотии, защото те самите не предполагат каква смъртна опасност ги грози, ако и ти се окажеш невъздържан колкото тях. Дребните хора не знаят това и затова са толкова критични, че някой е пропуснал да набие другиго.

Поздрави!


Той беше се захапал и със Стар Той го беше описал-Стар него, като лилипут!
Честно казано, не искам и да го видя Такъв тип хора са неприятни, не само на мен Ако случайно попадна в компания с него и разбера ,че е той, моментално ще си тръгна Защото ме отвращава!
Аз в науката търся новото, неизвестното Не съм от типа ,повтаряши канона, известното
От такива позиции може и да се сгреши, добре ми е известно това! Но се иска и дупе, да работиш там, където никой няма как да ти помогне И да се намери някой ,който един ред самостоятелен не може да напише, да ми търси подигравателно кусури?
Опита два пътида пише за българска история и стана за смях Пълен невежа Дори математически, елементарни сметки, не можа да направи Язък ,че баща му е бил учител по планиметрия, наистина!
Е, как ,като ти не знаеш, ще учиш другите какво да знаят?!
Тази животинска злоба има само едно обяснение В семейство на привилегирован комунист е расъл И изведнъж нещата се променят лошо за него-не за всички комунисти И търси виновни Пак бърка! Аз не съм от комунистите, назначени за капиталисти ! Изобщо не съм и бил комунист!Вярно, за малко бях в СДС, но като видях панаира, моментално се оттеглих и се концентрирах върху работата си, която обичах и ми спореше!
Седнал да ми се подиграва? Ами аз можех, в онези времена, да работя където си поискам Хората ме искаха, открито Защо, защото съм пенкилер сигурно, според него? Ами той не е видял нещо нормално в живота си, не е направил нещо нормално!

Да, права е една известна журналистка, че търси изявени хора, да ги захапе! По този начин и той се издига, щом им е съдник, значи е дори над тях!?
Българска смехория, тук е възможно това!? В държава с правила, в такива случаи един ще изхвръкне! И няма дя е критикувания от него!Защото пречи на нормалната работа и я спъва преднамерено!

Благодаря ти за отзива!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
3. vmir - Има и друго - Цъг се е Бъгнал от прехода.
17.12.2018 16:57
Нали писа, че на ранни младини бил вундеркинд, а после - многообещаващ гений. Обаче, дошъл прехода към капитализъм и той предпочел да купи и изплаща ипотека за апартамент, а както е известно, в науката пари няма...
Сега той се гордее с изплатения апартамент, но пък си иска и славата на евентуален гений, след като сам се е отказал от научна работа (заради апартамента). Хубу, ама никой не го е бил с мокър чорап по главата да заменя гениалността си за апартамент, за да си отмъщава сега на хората, сякаш те не са имали такива дилеми пред себе се, нали? А той даже не е зацепил, че гениалността е оценка на другите за делата ти, и да се бърка със самооценката за себе си не е добър атестат за особено развит интелект.

Хубав ден и на теб, Леон!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Вмир!
17.12.2018 21:22
vmir написа:
Нали писа, че на ранни младини бил вундеркинд, а после - многообещаващ гений. Обаче, дошъл прехода към капитализъм и той предпочел да купи и изплаща ипотека за апартамент, а както е известно, в науката пари няма...
Сега той се гордее с изплатения апартамент, но пък си иска и славата на евентуален гений, след като сам се е отказал от научна работа (заради апартамента). Хубу, ама никой не го е бил с мокър чорап по главата да заменя гениалността си за апартамент, за да си отмъщава сега на хората, сякаш те не са имали такива дилеми пред себе се, нали? А той даже не е зацепил, че гениалността е оценка на другите за делата ти, и да се бърка със самооценката за себе си не е добър атестат за особено развит интелект.

Хубав ден и на теб, Леон!


Благодаря ти за отзива!
Гениалността му се изродила в злодейство, така излиза...
Един апартамент струваше десетина хиляди лева Това е смешно, ако е истина? Баща му, завеждащ култура в ОК на БКП, той да има проблем с някакъв апартамент?
Ами той е бил на 30 години тогава, при прехода Плюс това имаше друг момент Жена ми имаше апартамент, не можехме да имаме втори, аз не получих от комбината ведомствен Но колегите, които бяха получили, ги изплатиха за две заплати -десетина хиляди лева-костовки Защото десет лева станаха реално лев
Пълна глупост е казаното от него
Родителите ми имаха пари за строеж, но те се обезцениха Аз строях с обезценените пари, баща ми беше болен!Помагаше братовчед ми, да е светла паметта му, защото виждаше ,че е свръх силите ми! И завърших строежа И нещо друго-правех докторат в същото време и внедрявах Нищо наготово не получих, напротив,реално строях десет апартамента, с толкова поскъпна всичко Това само ме мобилизира
Лошо измислено оправдание-изплащане на ипотека попречило на гения му
Бих повярвал, случаи разни, ако не беше се компрометирал тук!
С писанията си!
Геният не демонстрира гениалността си с натиск върху други,за да му я признаят Те му я признават, без натиск, какъвто той прилага!?Стига да я има!
Мен също ме обявяваха за гений- по математика Преподавателят казваше, че ще стана гений или нищо в нея Второто , ако не зарежа топката!
Никой не ми е виновен ,че позна за второто Но математическият ми усет помогна в работата Съчетах химия с математика и с другия предмет ,в който бях сила- физиката и резултатът се получи!
Просто на шега , едва ли не
Не, един апартамент не може да е причина за неразвитие на гениалносттта Ами Айнщайн какви жилищни перипетии е имал в Нови Сад и в Швейцария?

Хубава вечер, приятелю!

П.П. Затова ми е изтъквал, че съм бил заврян зет! В любимия му комунизъм имах само едно решение на проблема с апартамента Да се разведа, да оставя и децата, защото ще бъдат присъдени на майката и така да получа ведомствен апартамент Право на строеж нямах, не можехме младо семейство да имаме два апартамента Предпочетох семейството и децата!Но за негово сведение, през ръцете ми мина строежът на вилата на тъста и къщата на родителите ми-пристрояването й Не съм чакал да получа нещо на изплащане В същото време се явявах на различни изпити и добивах квалификация в различни области, дори и като преводач!
Просто крие някаква истина!
цитирай
5. apostapostoloff - Е, не мога да си кривя душата-
18.12.2018 10:39
този път мужикът си намери майстора.

Направо си му ебал майчицата мила. От главата до краката- отпред и отзад. Натутурузил си му го целио. Барабар с макарите. Ама по много елегантен начин.

Скрил си му шайбата. Разказал си му играта. Скъсал си му гъза. Ебал си му дръндара лелин.

Евала!
цитирай
6. leonleonovpom2 - този път мужикът си намери майст...
18.12.2018 14:11
apostapostoloff написа:
този път мужикът си намери майстора.

Направо си му ебал майчицата мила. От главата до краката- отпред и отзад. Натутурузил си му го целио. Барабар с макарите. Ама по много елегантен начин.

Скрил си му шайбата. Разказал си му играта. Скъсал си му гъза. Ебал си му дръндара лелин.

Евала!


Е, не ми е била целта да го смачкам!
Но толерантността ми си има граници! Бях се зарекъл , ако спре, слагам точка и толкова! Но, ако не- ще получи това, което напълно заслужава
Не е улучил този, към когото да има подобно снизходително-подигравателно поведение !
Освен това ,то не подхожда на интелигентен човек, за какъвто се има!
И отсета нататък ще бъде така с всеки ,който опита да се гаври, разчитайки на търпимостта ми!
Не знам за какъв самозван специалист по анализи се има, но аз цял живот съм се занимавал с всякакви анализи-химични, механични, физични, а и смесени, така ,че не ми е някаква трудност да анализирам поведението на някого!
И да взема адекватно решение! Защото мълчанието е злато ,но и знак на съгласие! Презрение? Да заслужава го напълно, но съчетано с мълчание, няма резултат! Това ясно пролича!

Хубав ден!
цитирай
7. krumbelosvet - Тоя Рустам не ще да е лош човек.
18.12.2018 20:11
Щом го одумват прежде-коментирщите титани на истината от психо-дясна позиция.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Тоя Рустам не ще да е лош човек.
18.12.2018 20:22
krumbelosvet написа:
Щом го одумват прежде-коментирщите титани на истината от психо-дясна позиция.


Знаеш ли Красимире ,какво е отговорил Август на сенаторите, които го молели да не изпраща единствената си дъщеря на заточение, затова ,че го излага с фриволния си живот?
Ами пожелал им и те да имат такива дъщери! За да разберат какво е да ги имаш!
Та и на тебе! Пожелавам ти отблизо да се запознаеш с добрината на този, който мислиш ,че я притежава! Да я изпиташ на гърба си, не косвено!
Повярвай ми, и аз съм я търсил , усилено, но всуе, напразно!
Каква добрина в тасъв ,който търси само грешки и поводи за очерняне!
А това за десни и леви е направо смехория! След като левите за една нощ станаха капиталисти, без усилия, демек десни, няма такива категории Има размиване между тях!
Има честни хора и мръсници ,живеещи на гърба на честните!
Както искаш ги наричай, само не са честни!

Хубава вечер!
цитирай
9. vmir - Крум някога бил осенен от мъдростта на Георги Димитров (вожда и учителя на бълг. народ),
18.12.2018 23:46
който гениално прозрял, че земята ще се върти до окончателната победа на комунизма.

Оттогава Крум се опитва да спре Земята, и всеки, който не разбира съдбовната важност на усилията му съвсем естествено е психо-десен. Подозирам, че Крум е обитател на психиатричното заведение на 4-ти километър и има предвид някой, който е настанен в стая в дясно от неговата.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.12.2018 00:29
vmir написа:
който гениално прозрял, че земята ще се върти до окончателната победа на комунизма.

Оттогава Крум се опитва да спре Земята, и всеки, който не разбира съдбовната важност на усилията му съвсем естествено е психо-десен. Подозирам, че Крум е обитател на психиатричното заведение на 4-ти километър и има предвид някой, който е настанен в стая в дясно от неговата.


Е, не случайно подозира Рустам в добродетелност? Затова му предлагам да я изпита върху себе си
Не знам според тази класификация, кои са психолевите? Сигурно червените милионери със сметки в офшорките и в швейцарските банки Ако са те наистина, моментално се записвам при психодесните, ако няма трета възможност!
В природата такива хибриди са обречени !Не могат да дадат поколение Например, ако се получи хибрид между лъв и хиена! Така се поправя грешката И хибридът между комунист и капиталист е обречен
А Красимир, струва ми се, че вярва ,че бившият комунист, сега милионер- социалист, мисли за доброто-неговото и на държавата?! Вай, аллах, аллах!
Затова квалифицира като добряк Цъг-Бъг! Досега явно му е убягнало славното му комунистическо минало, гарнирано и с една мешка изстреляни куршуми като войник в Странджата!?
А като си помисля, колко ме разкарваха само за един изстрелян куршум Едно маке си играеше с автомата на път за караулното Усъмних се ,че вкара куршум в цевта Накарах го на определеното място да произведе контролен изстрел През цялото време се кълнеше ,че греша-. Да, ама не грешах
И цъфнаха някакви от секретните служби
Накрая дойде и командирът на полка Но веднага взе моя страна, че трябва да бъда награден, защото изстрелът е можел да бъде произведен в караулното
Та ме грозеше арест сигурно ,за един изстрел по правилата , а този другар изстрелял мешка патрони?
Безотчетни-за него! Голям добряк, доказан!

Лека нощ!
цитирай
11. vmir - Здравей, приятелю!
19.12.2018 08:35
Какво са мешка патрони пред мащабността на един гений? Ще ти го кажа като на изобретател. Не мога да си открия записките, за да проверя името и да съм 100% сигурен, но редица изявления на Крум ме карат да мисля, че поне за определен период от време преди десетилетия той се е подвизавал в ролята на спасител на света и се е опитвал да патентова “Метод за унищожаване на капитализма”. Целта е била да спре въртенето на Земята, за да остане тя огрята от слънцето само откъм соцлагера, а Западът да пукне от студ.

Успели са все пак да убедят автора, че на Запад живеят не само другари, които не са другари, но и прогресивно мислещи другари, които усилено работят за нашата Партия, и точно те ще убедят местния пролетариат в нуждата от революция и светло бъдеще за човечеството. Ето как Крум по загриженост, а следователно и по добродетелност, се нарежда до Рустьо, който без съмнение се изживява като спасител на човечеството от предубежденията и заблудите на невежеството.

С пожелание за жизнерадостен и слънчев ден!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.12.2018 08:53
vmir написа:
Какво са мешка патрони пред мащабността на един гений? Ще ти го кажа като на изобретател. Не мога да си открия записките, за да проверя името и да съм 100% сигурен, но редица изявления на Крум ме карат да мисля, че поне за определен период от време преди десетилетия той се е подвизавал в ролята на спасител на света и се е опитвал да патентова “Метод за унищожаване на капитализма”. Целта е била да спре въртенето на Земята, за да остане тя огрята от слънцето само откъм соцлагера, а Западът да пукне от студ.

Успели са все пак да убедят автора, че на Запад живеят не само другари, които не са другари, но и прогресивно мислещи другари, които усилено работят за нашата Партия, и точно те ще убедят местния пролетариат в нуждата от революция и светло бъдеще за човечеството. Ето как Крум по загриженост, а следователно и по добродетелност, се нарежда до Рустьо, който без съмнение се изживява като спасител на човечеството от предубежденията и заблудите на невежеството.

С пожелание за жизнерадостен и слънчев ден!


Да, на времето се бяха появили много изобретатели
Даже веднъж ме извиваха за мнение Един от изобретателите знаел за река от нефт, с екстрасенски възможности бил! Искаше финансиране, за да посочи къде е Казах ,че това е новост за мен, сондите за нефт са над находището И като то се изчерпи, местят ги другаде Реката си тече постоянно, как така ще се изчерпи Но нямам неговите способности, ако преценят, че си струва, да опитат...
Друг се яви, да пълни полимерите с вода Икономия на материал Теоретически-да, но относно свойствата-провал!
Пратиха ми то Заведох го при включен смесителен апарат Представа си нямаше как става смесването Посочих му температурите по смесителната линия От150 до 250 градуса Попитах го-къде вижда водата в нея? Като присъствие! Събра си чукалата и изчезна
И върхът! Бяха излъгали, ръководството на институт в Москва, че можем да разпрашаваме полимери Заради разходката до Москва Директорът ме извика и каза да правя , да струвам,след като разбра как стоят нещата, но да спася положението
Е, спасих авторитета на измамника и нашия, разбира се! С обяснението на място, с демонстрация, да се уверят !Че ние наистина имаме такъв апарат ,но той не е оборудват с крио-охладителна камера, която е задържителна за разпрашването Така, че няма как да го направим Половин ден загубих за демонстрацията, но ги убедих, че това е истината За колегата казах, че е чувал за апарата, но не е работил на него и се е заблудил от проспекти, които е чел, че има и тази функция Стиснахме си приятелски ръцете и се разделихме
Цялата работа е била за командировката Крили са от мен, защото тя моментално щеше да отпадне Като глупост

Та принципно, въпросът стоеше кой кого? Да измами!

Хубав ден и на тебе, приятелю!
цитирай
13. leonleonovpom2 - ПОЯВИ СЕ И ЕДИН СТОРОННИК!
19.12.2018 21:41
На идеята за добродетелността на главния герой!
Да, ако сценарият е научно фантастичен, може ролята му да е и на добродетелен човек!?
Явно е респектирал много и да не навлизам по-навътре в материята, те гледат да стоят настрана
А пък от от клонинга ПантАлеев не може да се очаква нещо друго!
Добро, например!
цитирай
14. radostinalassa - този път мужикът си намери майстора. Направо си му ебал майчицата мила. От главата до краката- отпред и отзад. Натутурузил си му го целио. Барабар с макарите.
20.12.2018 18:22
Това е порнография. Който я харесва , да я изпитва ежедневно на гърба си , като някои блогърки. Ето този подчовек пише от лудницата. А това , че хвали ГЕРБ се явява дисонанс. Днес лудниците са много бедно място.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Знаеш ли ,Радостина?
20.12.2018 18:52
Порнография е също и писанието на Цъг-Бъг !Съчетано с манипулации и с желание на отнемане на правото да пишеш!? Без да е доказал с нещо, че е натоварен с подобна мисия или пък ,че има качества!
Защо в единия случай мълчиш удобно, а реагираш във втория?
Пуснах пиксанието ,защото клин клинът избива!
На порнографията лекът е порнография!

Партии не ме интересуват Най-вече заради това, че хора неподготвени политически, дори невежи ги оглавяват! У нас!
В развитите държави политиците се отглеждат направо, а при нас политици основно стават такива, които искат да забогатеят на гърба на държавата? Без нищо полезно за държавата от тяхна страна
Не ми говори за партии, апартаменти и така нататък.... Апартамент значи нещо настрана ,отделено, а партия е част от нещо-деление на това нещо, в случая народа Води до разделянето му!
цитирай
16. radostinalassa - На порнографията лекът е порнография!
20.12.2018 20:58
Според мене не е така. Не знам кой може да излекува Простоль, но аз го гумирам.
У нас нарочно избират за политици най - алчните и прости хора, за да могат да управляват вместо тях.
Аз нямам контакти с Рустам, и не мога да преценя. Но не бих се ядосвала до такава степен. А ти защо не ме подкрепяш срещу Стар? Защото нямаш конфликт с него.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, радостина
20.12.2018 23:42
radostinalassa написа:
Според мене не е така. Не знам кой може да излекува Простоль, но аз го гумирам.
У нас нарочно избират за политици най - алчните и прости хора, за да могат да управляват вместо тях.
Аз нямам контакти с Рустам, и не мога да преценя. Но не бих се ядосвала до такава степен. А ти защо не ме подкрепяш срещу Стар? Защото нямаш конфликт с него.


Знаеш ли какви съобщения,а и коментари съм получавал от Рустам , а и от Апостолов? Колко съм трил?
Сега доста умувах, как да постъпя? Счетох ,че Цъг-Бъг, заради поведението си, напълно заслужава написаното Не е в моя стил и разбиране, но пък му се връща!
Стар също ми предлагаше намеса в случая Рустам, но аз предпочитам изобщо да не си имам работа с този нагъл натрапник Какъв съдник може да ми бъде той, при положение ,че аз съм се доказал от всякъде? Кой е той ,в края на краищата ?Направи няколко опита на историческа тематика Пълен, абсолютен провал! Другите не съм и погледнал Не му се отдава!

Не знам за какво спориш със Стар
Аз по начало харесвам свободния ти начин на писане Влагането на твоя мисъл в проблемите А не повтаряне на всеизвестни догми В такива случаи може да се сгреши, на грешките са очаквани и допустими
Впрочем, такова мнение получих от уважаван от мен учен преди години-Че харесвал в мен, дълго избираше подходяща дума-нахакаността! Че аз продължавам там , където другите спират и не могат да намерят изход Няма го описан!
Да, виждам ,че ставаш повод за атака в подобни случай Но истинският опонент няма да реагира с оплюване Има цивилизован начин на несъгласие
Демонстрира го Спароток преди години Каза ,че написаното от мен е интересно! Опитът ми подсказа, че е несъгласен! Но го показа по деликатевн начин!
Не обичам конфликти ,решавани по силов начин особено! Спор и конфликт са различни неща
Ако видиш ,че спорът не дава резултат, прекрати го Насила хубост не става
Спори се с умни и равностойни опоненти!

Лека нощ!
цитирай
18. radostinalassa - Прав си
21.12.2018 00:09
За всичко. Наистина се спори с умни и равностойни опоненти. И спокойни.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Радостина, ще бъда откровен!
22.12.2018 10:51
radostinalassa написа:
За всичко. Наистина се спори с умни и равностойни опоненти. И спокойни.


Признак на интелигентност е когато пишеш на някого, да покажеш ,че го уважаваш! Това на първо място! Иначе за какво му пишеш, ако не е написал по твой адрес нещо неуважително!?
Пишеш ли подигравателно ,с неуважение, нищо добро не можеш да очакваш в замяна
Първо, ако ти си велик, а той- нищо,, според тебе, по каква причина му пишеш тогава? Да го информираш ,че е такъв? Ами в неговите очи и ти може да си нищо! И ще получиш каквото трябва!
Няма да уча някои, които се смятат за всьо и вся, но подобен подход към който и да е, е не е по правилата и никак не е нормален!
А като покажеш ,че все пак уважаваш човека, той би понесъл и нормална критика
А не гарнирана с глупав, малоумен/ любим израз на не достатъчно умни/, ефектът е предвидим и то лесно!
Е, не е необходимо да си гений за това, писал съм стотици материали, в това число и критични и съм наясно , как се прави нормална критика

Хубави празници ти пожелавам!
цитирай
20. planinitenabulgaria - Вие подценявате Рустама, той влиза в класа 27.
27.12.2018 06:27
След катоо Венци отказа на Радостинчето, сега тя се е насочила към Рустама и той е готов да й кандише.
Аз имам въпрос обаче:
Какво свързва блогърките ЦАВ и Радостинчето, та пишат по един и същи тертип, а също що свързва блогърите Рустам и Светев. За тях предполагам, че и двамата са в клас 27. Ще отворя архивите на Центъра.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Коста!
27.12.2018 08:16
Честита Коледа!
Ще отговоря с контравъпрос
Какво свързва Посочената персона с ПантАлеев и с Маркнатан?
Иначе Р. си има отявлена обожателка, от благороден произход, която сляпо го следва и той и е безумно верен! Всякакви напъни от друга , с по-нисък произход, ще бъдат отклонени към тринадесети , черен коловоз......
Има и мило обръщение към него , Цъг-Бъг , така ,че е разпознаваема, независимо от кой неин ник изниква при него!
Не, не го подценявам, щом той е безкрайно ценен ,при това за благородничка!
Пък може и да е права! Говори се, че в Странджата са били въдворявани благородни Българи!...
Все пак отвори архивите! Там всичко е описано!

Весели празници!
цитирай
22. schumpov - За такива случаи си има поговорка - ...
30.12.2018 10:19
За такива случаи си има поговорка - не знае на каква трънка си е закачил шапката.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.12.2018 20:03
schumpov написа:
За такива случаи си има поговорка - не знае на каква трънка си е закачил шапката.


Малцина са тези, които си позволяват подобно нещо към мен По ред причини, основната е, че такова отношение е неподходящо към хора от моя тип, не се връзва с тях Качествен човек никога не би го сторил, няма такъв с такова поведение към мен! Само комплексирани и с мания за величие!
Да не правя по- нататъшна оценка на такива,действащи по тозии начин И без нея са ясни....

Хубава и щастлива Нова Година ти пожелавам!
цитирай
24. schumpov - Весело посрещане на Новата година! ...
31.12.2018 08:20
Весело посрещане на Новата година! Господ здраве да ти дава, дал ти е божествената дарба да твориш, да знаеш и да можеш! Сложил е щастието в ръцете ти. Бъди здрав!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
31.12.2018 08:50
schumpov написа:
Весело посрещане на Новата година! Господ здраве да ти дава, дал ти е божествената дарба да твориш, да знаеш и да можеш! Сложил е щастието в ръцете ти. Бъди здрав!


Една блага дума струва повече от един тон злато!

Желая ти искрено хубава Нова Година!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Тежък случай е Цъг-Бъг!
31.12.2018 14:08
Неспасяем!
Уж е милиционер-литератор, а не може да вдене, какво е получил в този постинг!
Вай, завалията!
Пожелавам му, в края на Годината, най сетне да "влезе в час" и да се нормализира!
Но трябва да преодолее етапа на произведен висшист!
Дано!
цитирай
27. apostapostoloff - Рада Дупката от Стара Гъзора е бясна,
31.12.2018 14:11
защото аз, като откровен и прям човек, и заявих, че искам да я изклецам. Такъв е моят подход към мадамите. Търся похотливи джофри, които обичат да се шлякат, а останалите женоря не ме интересуват.

Рада се оказа селска пръчка и куха лейка. Този подход не и хареса и тя започна да поставя диагнози. От разстояние. На хора, които не е срещала.

Да и таковам онаковата ама изотзад, защото много идиоти взеха да щъкат из този блог.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Не знам Апостолов, за коя Рада става ...
31.12.2018 16:56
Не знам Апостолов, за коя Рада става въпрос или както казват в Норд България-на въпрос? Все пак светът се управлява от жени в сянка обикновено!
Има и приказка, че зад всеки успял мъж стои умна жена Като сръбкинята от Български произход на Айнщайн Освен ,че му ражда деца, прави му и математическите изчисления Без нея той е нула!
Та нека уважаваме жените, освен само тези, които откровено не заслужават!

Хубава Нова Година!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Елементарни познания му липсват на ...
31.12.2018 17:21
Елементарни познания липсват на Цъг-Бъг! А се пише литератор?

Литератор е, обаче неможещ да оре литературната нива?
Затова и паразитира върху чуждото Те и критиците са по начало такива . Не могат да пишат, но знаят другите как трябва да го правят?!
Да си дойдем на въпроса
Изтрил коментара ми в паразитния си постинг То ,че не си заслужава да се цапам в тази помия, тук е напълно прав!
Но, когато се бъзикаш, пардон ,критикуваш някого, той има право на отговор Така той нарушава това ми свещено право!
Аз имам право да го трия, защото ми е втръснал от тъпотиите/ оправдани са, защото откъде ум у него, от на Странджа баир гората ли? / му, но той няма това право!Паразитните постинги са негов специалитет, защото друго не може, доказвал го е!Не са мой!
Но криво дърво се оправя, такъв?..... Съмнително?

Колкото и да ми е неприятно,ще призная, че е много тъп С непрекъснато повтаряне на алхимик? Колко пъти му обяснявам смисъла на алхимик Не"вдява"и толкова! Наумил си е ,че съм калпав химик, както той литератор и следователно съм алхимик Глупост на квадрат, даже на куб!
И други има като него Впрочем не е сигурно ,че са други Казвам отговорно, чрез употребата на алхимик могат да се открият никовете му Както и чрез" Ванката"
Мен никой досега не ме е наричал" Ванка" От хората ,с които се познавам от години Даже и Иван е рядко използвано при мен От роднини и близки приятели-никак!
Та Цъг- Бъг има десетина ника, включително и на жени!? Няма да ги посочвам, лесно откриваеми са!

Хубава Нова Година на всички добри хора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136292
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031